Partners
Momenteel werk ik met diverse partijen – van zzp’ers tot grotere merken – samen, om zo samen te groeien en onze doelen te behalen. Ik ben dankbaar voor de support en hoop op nog veel meer toffe projecten samen!
air up
air up is een innovatief merk dat smaak aan water geeft door slechts geur. Je drinkt water, maar doordat je tijdens het drinken (onbewust/automatisch) geur ruikt, proef je smaak! Een innovatief systeem wat zorgt voor een gezondere wereld, en minder plastic uitstoot door het vermijden van wegwerp plastic flesjes.
FMX Racing
FMX Racing ondersteunt me op het gebied van windsurfboards. (Voormalig) professioneel windsurfer Finian Maynard richtte dit merk in 2019 op. Ik kan met zekerheid zeggen dat FMX in korte tijd is uitgegroeid tot een merk met één van de snelste – al dan niet de snelste – boards van de markt. Dat FMX het constructors championship slalom won in 2023 is een mooie bevestiging. De boards komen (anders dan de meeste merken) uit een speciale fabriek, die zeer hoge kwaliteit levert. Vaar je op een board van FMX Racing, dan kun je nooit als excuus gebruiken dat het aan je materiaal ligt.
Als nationaal teamrider promoot ik de boards in Nederland, en doe ik uiteraard mijn best dit ook op internationaal gebied te doen.
Finish Fins
Het wordt vaak vergeten, maar één van de belangrijkste succesfactoren voor een snelle windsurfer is een perfecte vin. De Finish Fins zorgen voor hoge snelheden, gecombineerd met goede controle. Ik ben trots om met dit Nederlandse merk samen te werken.
PROLIMIT
PROLIMIT is een internationaal opererend merk van Nederlandse bodem. Technologie en innovatie zijn één van de grootste drijfveren van het merk, wat leidt tot producten van hoge kwaliteit. PROLIMIT ondersteunt mij op het gebied van wetsuits, trapezes en alle accessoires hieromheen.
S2Maui
S2Maui ondersteunt me op het gebied van windsurfzeilen (en accessoires). S2Maui is een merk van hoge kwaliteit en écht goede spullen. Als nationaal teamrider promoot ik de zeilen in Nederland en daarbuiten.
Bodyformation:
Windsurfen vraagt veel van het lichaam. Daarnaast kan de prestatie op het water aanzienlijk worden verbeterd door krachttrainingen in de sportschool. Ik heb het geluk dat ik ondersteund word door Human Movement Specialist Jeroen de Vries. Jeroen is ruim 25 jaar actief in de wereld van fitness en krachttraining. Als trainer en coach, maar zeker ook als beoefenaar.
Samen werken we aan mijn gewicht. Bij het slalom windsurfen geldt namelijk: hoe zwaarder, hoe sneller (tot een max natuurlijk). Daarnaast wordt door trainen het lichaam sterker, en een sterk lijf is minder gevoelig voor blessures. Bij surfen is dat zeker geen overbodige luxe, want je kunt flinke klappers maken. Zeker met het foilen, waar we boven het water vliegen!
Jeroen staat klaar voor het maken van een scherp trainingsschema en helpt je graag op weg. Speciaal voor windsurfers of iedereen die fitter en/of sterker wil worden.
Let's team up!
De windsurfwereld is geen Formule 1. De sport is een stuk kleiner en er gaat veel minder geld in om. De weinige professionele fulltime-windsurfers die er zijn, worden betaald door windsurfmerken zelf.
Op zich zonde, maar dit biedt ook kansen voor out-of-the-industry-sponsoren! En in kansen denken, daar houd ik van. Windsurfen is een dynamische sport met oneindige mogelijkheden voor het creëren van toffe content. Met een uitgebreide doelgroep van jong tot oud!
Kies jij ervoor om met mij samen te werken? Dan maken we er iets moois van. De mogelijkheden zijn eindeloos. Samen maken we mooie content voor jou of jouw bedrijf, geven we jouw brand een plekje op mijn windsurfmaterialen, of verzorg ik een te gekke clinic voor jou, jouw collega’s en/of relaties. Whatever floats your board!
Samen kiezen we de best passende strategie
Er zijn meer raakvlakken dan je denkt tussen windsurfen en jouw bedrijf of merk. Als windsurfer en marketing-minded ondernemer weet ik aardig wat van branding, zowel in de Nederlandse als Engelse betekenis van het woord.
Die kennis opent deuren naar mooie en creatieve kansen. Ik denk graag samen met jou na over een gave contentstrategie of -campagne voor jouw bedrijf of merk. In zo’n campagne stellen we bijvoorbeeld de kernwaardes van jouw bedrijf centraal, en die verpakken we in aantrekkelijke windsurfcontent waarmee je eenvoudig een frisse wind door jouw socials laat waaien.
Wat zijn de kernwaardes van jouw organisatie? Je zult zien dat ze óók voor het windsurfen gelden. Denk bijvoorbeeld aan goede communicatie. Cruciaal om jouw organisatie de juiste merkbeleving te geven én ook onmisbaar om een slalomrace optimaal te starten.
Snelheid, natuurlijk. Een tactiek hebben is zowel in het windsurfen als bedrijfsleven essentieel, maar stilstaan is funest: je móét vooruit. Met de wind mee, maar soms ook met tegenwind. Uitdagingen horen bij de sport en het ondernemerschap.
Consistentie en persistentie? Ik train en werk iedere dag om mijn doelen te behalen. En jij werkt iedere dag vol volharding om jouw klanten optimaal te bedienen en maximale resultaten te behalen.
Zorgvuldigheid is ook al zo’n mooi bruggetje tussen de surfsport en het bedrijfsleven. Het is van uiterst belang bij de gijp, anders wordt het zwemmen! Valpartijen komen voor; figuurlijk op de zaak maar ook letterlijk op het water. Het gaat erom hoe snel je weer overeind bent.
Surfen is natuurlijk ook een duurzame sport. Ik vaar volledig op wind- en waterkrachtenergie. De CO2-uitstoot waarvoor ik met mijn reizen naar trainings- en wedstrijdlocaties verantwoordelijk ben, compenseer ik. Een samenwerking met mij staat dus prima op de MVO-pagina van je bedrijf.
Kortom: volop kansen om jouw bedrijfswaardes op een creatieve manier naar buiten te brengen!
Branding
Het is ook een optie om jouw bedrijfsnaam of logo prominent in beeld te brengen op mijn windsurfmateriaal. Bij mijn trainingen en competities zijn er altijd veel goede fotografen aanwezig. Zij staan klaar om ieder moment vast te leggen: de emotie, de actie én jouw merk.
Let’s connect
Benieuwd naar hoe jij jouw (bedrijfs)naam aan mij en de sport kunt verbinden? Aarzel niet om contact op te nemen. Ik vind het leuk om de mogelijkheden tot een creatieve samenwerking te bespreken. De mogelijkheden zijn eindeloos!
Benieuwd naar hoe jij jouw (bedrijfs)naam aan mij en de sport kunt verbinden? Ik vertel het je graag.